Svi mi koji volimo Novi Pazar

21. 6. 2012.

Pazarac pilot


Na konkurs za pilota americke kompanije prijavili se Francuz, Nemac i Pazarac. Na intervju ulazi Francuz.

Gde si radio?
Airfrance.
Koliku biste platu zeleli?
2000$
Sta biste sa tim parama?
1500$ za kucu i 500$ meni za trosak.
Sledeci ulazi Nemac.
Gde si radio?
Lufthanza.
Koliku biste platu zeleli?
3000$
Sta biste sa tim parama?
2000$ za kucu i 1000$ meni za trosak.
Ulazi Pazarac.
Gde si radio?
Vozac kod Rameta i Raseta.
Gospodine ovo je intervju za pilota.
Pitaj ti mene dalje.
Koliku biste platu zeleli?
6000$
Pa dal ste normalni niste pilot a tolka plata. Francuz bi radio za 2000$.
Pitaj ti mene dalje.
Sta biste sa tim parama?
2000$ mene 2000$ tebe i 2000$ onome Francuzu nek vozi je*o mu konj majku.


smesak smesak smesak


1 коментар:

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors