Svi mi koji volimo Novi Pazar

21. 6. 2012.

Pazarac


...........KOMPROMISNO RESENJE..........

Negdje devedesetih godina u onoj EX-YU,politicko stanje vrlo slozeno...NE ZNA SE NI KO PIJE NI KO PLACA!!! U to vrijeme bila neka anketa na ulici ,i naidju na PAZARCA i na pitanje... sta on misli o ovom vrlo slozenom politickom stanju u zemlji ,zbog pojave nacionalnih stranaka i jos koje-cega, on ce ti ovako:

-Pa , znate....ima za sve resenja pa i za ovaj probljem.Ako mene pitate ,ja bi brate da se ukinu sve vere i nacije i sta ja zanam sta sve jos ima, i da brate BUDEMO SVI JEDNO....... PA ONO U PETAK ,POSLJE DZUME ,IZ DZAMIJE SVI ODEMO PRVO KOD HAMCETA, NA KAHVU..!!!

 smesak smesak smesak 


1 коментар:

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors