Svi mi koji volimo Novi Pazar

27. 7. 2012.

Novi Pazar predstavio četiri nova igrača

FK Novi Pazar
Novi Pazar je srpskoj fudbalskoj sceni predstavio nova četiri igrača. U sledećoj sezoni plavo-beli dres nosiće Ivan Đoković, Saša Popin, Enver Alivodić i Dario Damjanović.

Ivan Đoković, Saša Popin, Enver Alivodić i Dario Damjanović.

- U Novi Pazar sam došao jer sam prepoznao fudbalski grad, navijače i uopšte ljude koji ovde fudbalu daju veliki značaj. Obećavam da ćemo se srcem boriti, izgarati na terenu i da ćemo sigurno pomeriti neku granicu od predhodnog prvenstva i napraviti dobar rezultat – Ivan Đoković.

Saša Popin je u Novi Pazar stigao na poziv trenera Dragoljuba Bekvalca.

- Čuo sam sve najbolje o Novom Pazaru kao fudbalskom gradu i o publici koja je verovatno najbolja u Srbiji. Odlično sam prihvaćen od igrača koji su već ovde. Gledajući sastav i igračke kvalitete Novog Pazara verujem da ćemo u narednoj sezoni igrati mnogo značajniju ulogu u prvenstvu – naglasio je Popin.

Sa mnogo emocija o povratku u matični klub govorio je povratnik Enver Alivodić.

- Raduje me što sam zatekao novo, bolje stanje u klubu i fenomenalni sveukupni fudbalski ambijent. Nikada nisam puno obećavao oko plasmana i visokih mesta na tabeli, pa to neću raditi ni sada. Iskreno, što se mene tiče, ja sam za zlatnu sredinu. Da probamo ranije da rešimo svoj status kako bi smo priuštili publici da bez grča i straha, mirno i rasterećeno uživa u fudbalu i našoj igri – kaže Alivodić.

Za razliku od saigrača Dario Damjanović oprezno kaže:

- Siguran sam da će predstojeće prvenstvo biti teže nego ono prošle godine. U prošlom prvenstvu bilo je ekipa koje su potcenile Novi. Ove godine već svi znaju da je Novi Pazar ozbiljan i dobro organizovan klub, da se pojačao dobrim igračima i zbog toga će svi protiv nas igrati maksimalno. Nema više opuštanja. Mislim da je ova ekipa igrački kvalitetnija od one prošle godine i da treba iz godine u godinu da ostvaruje bolje rezultate – zaključuje Dario Damjanović.

Izvor : Žurnal.rs


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors