Svi mi koji volimo Novi Pazar

22. 7. 2012.

Đoković: Novi Pazar će biti hit!

FK Novi Pazar
Očekujem da se nađemo u samom vrhu, među prva četiri tima. Optimizam gradim na tome što imamo kvalitet – kaže novi fudbaler Pazaraca

Ivan Đoković
Ivan Đoković u dresu čačanskog Borca

LETNjE pojačanje Novog Pazara Ivan Đoković priključio se novim saigračima na Zlatiboru i konstatovao da je dolaskom u "plavo jato" napravio pravi potez.

- Sjajno sam prihvaćen od strane svih, kao da sam tu već nekoliko godina. Odlično sarađujem sa saigračima i trenerima, a veliku pomoć u početku pružio mi je kapiten Vusljanin, s kojim sam prijatelj već pet godina - kaže Đoković.

Ambicije Pazaraca, koji u ponedeljak imaju proveru protiv kruševačkog Napretka, u novoj sezoni su velike.

- Mislim da će Novi Pazar biti hit prvenstva! Očekujem da se nađemo u samom vrhu, među prva četiri tima. Optimizam gradim na tome što imamo kvalitet. Uz nas nekoliko iskusnijih tu su i mlađi igrači koji imaju ogroman potencijal i nameću se šefu Bekvalcu - smatra Đoković.

izvor: novosti.rs


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors