Svi mi koji volimo Novi Pazar

18. 5. 2012.

Human potez Bekvalkca

FK Novi Pazar

Dragoljub Bekvalac, šef stručnog štaba Novog Pazara, pokrenuo je akciju dobrovoljnog davanja krvi. Učestvovaće, osim članova stručnog štaba i fudbalera, i navijači.

Dragoljub Bekvalac


Prvi davaoci ove dragocene tečnosti bili su inicijator humanitarne akcijeDragoljub Bekvalac, pomoćni treneri Saša Milanović i Izet Ljajić, zatim trener golmana Naser Halitović i fizioterapeut Jasmin Džogović. Očekuje se da će se narednih dana akciji priključiti i navijači kao i fudbaleri koji će to učiniti nakon završetka prvenstva.

- Sve što sam doživeo u Novom Pazaru sjajan ambijent, publiku kao i beskrajno dobre ljude inspirisali su me da razmislim kako bi se donekle odužio za sve što su priuštili meni, stručnom štabu i fudbalerima. Otud inicijativa da pokrenem akciju dobrovoljnog davanja krvi, za spas nečijeg života. Verujem da ćemo pokrenuti i druge da na ovaj način iskažu humanost – rekao je, DragoljubBekvalac.

izvor: Sportski zurnal


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors