Svi mi koji volimo Novi Pazar

9. 5. 2012.

Ljajić: "Nisam ga psovao, neka pogledaju snimak"

Sport


Adem Ljajić kaže da Delio Rosi njemu ne može da priča o siromaštvu, predlaže da se analizira ponovo snimak, otkriva šta se dešavalo i u svlačionici na poluvremenu i zahvaljuje saigračima. Briga ga za novac, želi samo da se vrati na teren.

Adem Ljajić
Adem Ljajić

Adem Ljajić je dao intervju za uticajni dnevnik "Korijere Dela Sera" u kome je govorio o incidentu sa trenerom Rosijem i još jednom opovrgao navode čoveka koji ga je fizički napao za vreme utakmice.

"Vidim da Rosi priča o tome kako je fenom zagrevao svlačionicu kad je trenirao radnike u okolini Fođe. Ja sam trenirao u Novom Pazaru gde nije bilo svlačionica, prevlačio sam se na -15 i znojav išao kući da se istuširam. Meni ne može da priča o siromaštvu", rekao je naš internacionalac.

On je dodao da ga ne zanima koliko će biti novčano kažnjen, samo želi da trenira sa drugovima.

"Sad me predstavljaju kao primer klinca koji ne poštuje autoritet trenera, a nije tako", dodaje Adem.

"Ja sam pogrešio, izvinio sam se navijačima. Treba da razumete da mi je bilo jako teško pre svega zbog straha od ispadanja. Zamenjen sam bez šanse da pomognem drugovima", objasnio je ponovo srpski reprezentativac.
Demantuje laži italijanskih medija.

"Nisam mu psovao ni majku, niti vređao hendikepiranog sina, to su gluposti. Pokazao sam mu palac i rekao da je sjajan što me menja, da je baš hrabar. Onda mi je rekao da sam 'gov...." i da će me ubiti i počeo da me tuče. Jedan od njegovih pomoćnika me je držao, dok me je on tukao. Rekao mi je da ostanem miran. Rekao sam mu neke stvari koje nisu baš komplimenti, ali daleko od toga što se pisalo. Ja imam predlog, neka Sky pusti snimak, neka analiziraju moje reči, ako sam rekao nešto od toga neću više igrati fudbal", u jednom dahu je ispričao Ljajić.

"Saigrači su mi rekli da odem u svlačionicu, ja sam ostao, hteo sam prisustvom da pomognem. U svlačionici je nastavio da me vređa, ja sam mu odgovorio, smirili su me Nastasić i De Silvestri. Hvala i kapitenu Gamberiniju, on me je tešio", otkrio je Ljajić.
Behrami je juče rekao istinu, vas su napadali mnogi.
"Nisu me napadali igrači, već treneri, to je razlika", zaključio je Ljajić.


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors