Svi mi koji volimo Novi Pazar

10. 5. 2012.

Novi Pazar: Živi od prodaje limenki i sanja porodicu


Krušnike Rustemi (28), jedan od najstarijih stanara Specijalne bolnice u Novopazarskoj banji izdržava se od prodaje limenki i volela bi da upozna roditelje


Krušnike kraj prese
Krušnike kraj prese i džakova sa 
limenkama


NOVI PAZAR - Iako ima samo 28 godina, Krušnike Rustemi, poznatija po nadimku Kruška, jedan je od najstarijih stanara Specijalne bolnice u Novopazarskoj banji. Kada je imala samo dve godine, iz Kosovske Mitrovice - iz Doma za nezbrinutu decu „Aca Marović“ - doveli su je u Novi Pazar i od tada joj je bolnica i dom, i porodica.

- Ovde sam od 1985. Jedan sam od više stotina „stanara“ na stalnom boravku, roditelje nikada nisam upoznala, ne znam ko su, odakle su, zašto su me ostavili. U bolnici sam završila osnovnu i srednju školu, za ekonomskog tehničara... Svi su dobri i trude se da mi pomognu, a najviše vremena provodim uz televizor i internet. Ipak, volela bih da upoznam oca i majku, možda imam braću i sestre - budna sanja Krušnike.
E, tu i takvu Krušku znaju svi u Novopazarskoj banji, a i mnogi Pazarci. Jer, ona je vredan sakupljač limenki, od čije prodaje sebi obezbedi bar neki dinar za oblačenje i džeparac. Aktivna je, saznajemo, najviše leti, oko puta Novi Pazar - Raška, ali i po novopazarskim ulicama i lokalima. Nekada sakupi desetak, nekada i tri puta više, a bude i dana kada ne nađe baš ni jednu limenku. Ovaj „biznis“, kaže, posebno je intenzivirala prošlog leta, kada je od Udruženja distrofičara Rasinskog okruga u Kruševcu dobila aparat za presovanje „robe“.

- Trenutno „na lageru“ imam desetak punih džakova, nešto više od stotinu kilograma, ali ovde nema kupaca, a i cena je niska - objašnjava Kruška.


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors