Svi mi koji volimo Novi Pazar

12. 5. 2012.

Đoković za B92: Janko je bio bolji

Sport


Najbolji teniser sveta Novak Đoković rekao je za B92 da nije uzdrman zbog poraza od Janka Tipsarevića u četvrtfinalu mastersa u Madridu.

Novak Djokovic-Janko Tipsarevic
Novak Djokovic-Janko Tipsarevic


"Nisam uzdrman zbog poraza, mislim da sam igrao dobro koliko su mi uslovi to dozvoljavali. Janko je bio bolji igrač na ovom meču, imao je fenomenalne udarce kad god je to bilo važno. Čestitam mu na pobedi i iskreno se nadam da će osvojiti ovaj turnir."

Kao i većina tenisera, Novak nije zadovoljan terenom i istakao da ukoliko i sledeće godine ostane plava šljaka, neće učestvovati na mastersu u Madridu.

“Način na koji su oni dobili ovu licencu je u najmanju ruku diskutabilan, to je odobrio prethodni direktor koji je znao da njegov ugovor neće biti obnavljan. Šta god oni radili ili odlučili za sledeću godinu ako se ne vrati crvena šljaka ja se u Madrid ne vraćam. Ako veći deo meča moram da razmišljam da li ću doskočiti kako treba ili ću proklizati onda nema potrebe da vam bilo šta pričam. Za dobitnike ne znam, ali najveći gubitnici na ovom turniru su igrači“, rekao je Đoković za B92.

(beta)




0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors