Tehnologija
Erin Egan, jedna od glavnih osoba u Fejsbuku za sektor privatnosti, odgovarala je na pitanja o najnovijim promenama te vrste na ovoj društvenoj mreži.
ITbox prenosi nekoliko pitanja na koje je Eganova dala odgovor:
Mobilna sinhronizacija: Korisnici mogu uskladiti informacije o svojim prijateljima bez da, svaki put, moraju biti na Fejsbuku. Erin je rekla da ako delite informacije o kontaktima sa nekim, oni to mogu poslati na svoj uređaj. Tada prestaje svaka nadležnost Fejsbuka. Taj prijatelj onda može da pokrene aplikaciju koja može pristupiti vašim kontakt-informacijama.
Brisanje naloga: Kopije poruka koje šaljete drugima biće čuvane i kod vas koji ste poruku poslali, ali i kod onoga koji je primio poruku. Možete poništiti vaš nalog, na neko vreme ili trajno, i naravno, brisati postove. Ako obrišete svoj nalog postojaće stvari koje bi i dalje mogle biti tamo. ”Ja, na primer mogu obrisati svoj primerak poruke, ali vaš primerak ostaje kod vas na nalogu.”
Publika: Korisnici mogu da biraju ko im čita postove i mogu to da menjaju za svaki post koji stave, uključujući i onaj koji ostave na tuđem Wallu.
Reklamiranje: ”Možemo da koristimo podatke koje nam dajete za reklamu”, kaže Erin Egan. Dakle, ako ste npr. kliknuli Like na Coca-Cola Facebook strani, moguće je da vam bude poslata reklama za to piće, ili reklama za patike ako se, recimo, pohvalite da ste otišli na trčanje. ”Moguće je, ali to još ne radimo”, nastavlja: ”da iskoristimo informaciju da ste videli neki oglas i pošaljemo vam jedan o Fejsbuku, sa nekim društvenim kontekstom, na primer, ili onaj koji se sviđa nekom vašem prijatelju”. Moguće je isto da se vaši podaci dobiju od drugih (npr. Zynga), tako da bi vam oglasi bili poslati.
Download Tool: Postoji ”Download Your Information” stavka u dnu Acount Settings stranice i pomoću toga možete downloadovati informacije koje imamo, sada proširene sa fotografijama, postovima, listom prijatelja i Chat-om.
Apps: ”Svaki put kad koristite neku aplikaciju, obezbedili smo mehanizme pomoću kojih možete, kad god poželite, pronaći informacije o podacima kojima ta aplikacija može pristupiti”, završava Eganova.
Erin Egan, jedna od glavnih osoba u Fejsbuku za sektor privatnosti, odgovarala je na pitanja o najnovijim promenama te vrste na ovoj društvenoj mreži.
ITbox prenosi nekoliko pitanja na koje je Eganova dala odgovor:
Mobilna sinhronizacija: Korisnici mogu uskladiti informacije o svojim prijateljima bez da, svaki put, moraju biti na Fejsbuku. Erin je rekla da ako delite informacije o kontaktima sa nekim, oni to mogu poslati na svoj uređaj. Tada prestaje svaka nadležnost Fejsbuka. Taj prijatelj onda može da pokrene aplikaciju koja može pristupiti vašim kontakt-informacijama.
Brisanje naloga: Kopije poruka koje šaljete drugima biće čuvane i kod vas koji ste poruku poslali, ali i kod onoga koji je primio poruku. Možete poništiti vaš nalog, na neko vreme ili trajno, i naravno, brisati postove. Ako obrišete svoj nalog postojaće stvari koje bi i dalje mogle biti tamo. ”Ja, na primer mogu obrisati svoj primerak poruke, ali vaš primerak ostaje kod vas na nalogu.”
Publika: Korisnici mogu da biraju ko im čita postove i mogu to da menjaju za svaki post koji stave, uključujući i onaj koji ostave na tuđem Wallu.
Reklamiranje: ”Možemo da koristimo podatke koje nam dajete za reklamu”, kaže Erin Egan. Dakle, ako ste npr. kliknuli Like na Coca-Cola Facebook strani, moguće je da vam bude poslata reklama za to piće, ili reklama za patike ako se, recimo, pohvalite da ste otišli na trčanje. ”Moguće je, ali to još ne radimo”, nastavlja: ”da iskoristimo informaciju da ste videli neki oglas i pošaljemo vam jedan o Fejsbuku, sa nekim društvenim kontekstom, na primer, ili onaj koji se sviđa nekom vašem prijatelju”. Moguće je isto da se vaši podaci dobiju od drugih (npr. Zynga), tako da bi vam oglasi bili poslati.
Download Tool: Postoji ”Download Your Information” stavka u dnu Acount Settings stranice i pomoću toga možete downloadovati informacije koje imamo, sada proširene sa fotografijama, postovima, listom prijatelja i Chat-om.
Apps: ”Svaki put kad koristite neku aplikaciju, obezbedili smo mehanizme pomoću kojih možete, kad god poželite, pronaći informacije o podacima kojima ta aplikacija može pristupiti”, završava Eganova.
haj bre..
ОдговориИзбриши