Svi mi koji volimo Novi Pazar

25. 6. 2012.

Adem Ljajić u novom spotu sa Stanijom

Estrada/Tracevi


Starleta otišla u Budvu, gde je i fudbaler, spot će snimati kad se vrate

Stanija Dobrojević,Adem Ljajić
Postaju i glumci!

Kako Kurir ekskluzivno saznaje, Stanija Dobrojević, starleta koja je nedavno prešla u pevačice, snimiće spot u kojem će učestvovati i Adem Ljajić! Reč je o njenom prvom singlu, duetu s provokativnim Marjanom Kamenovićem – „Umri bez mene“.

Kako Kurir saznaje iz izvora bliskog Dobrojevićevoj i Ljajiću, spot će biti veoma provokativan jer Stanija planira da u nekim scenama bude potpuno gola! Doduše, isti izvor pretpostavlja da će ovu muzičko-scensku kombinaciju pokušati da spreče Ademovi roditelji, koji neguju patrijarhalno vaspitanje i žele da se njihov sin fokusira isključivo na fudbal. Stanija je juče otputovala u Budvu, gde se trenutno nalazi i mladi Ljajić, pa pretpostavljamo da će tamo nastaviti dogovore za spot.

Novopečena pevačica nije bila baš darežljiva na rečima kad smo je pozvali.

- Producenti i reditelji spota strogo su mi zabranili da govorim o spotu „Umri bez mene“. Jedino što mogu da vam kažem jeste da ćemo sa snimanjem početi čim se vratim iz Budve – rekla je Stanija.

izvor:kurir


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors