Svi mi koji volimo Novi Pazar

16. 6. 2012.

Intervju sa Natašom Bekvalac

Estrada/Tracevi  June 11, 2012
Evrovizija je moj san od detinjstva

Pevačica za „Novosti“ kaže da u njoj ima dovoljno snage i želje da ustane svaki put kad padne, i da bude bolja u onome što radi.
- Pesma „Pozitivna“ je samo uvertira za sve ono što moji saradnici i ja pripremamo za septembar i na čemu već mesecima vrlo ambiciozno radimo – kaže za „Novosti“ Nataša Bekvalac. – Kada stvaram muziku, trudim se da se ne opterećujem njenom komercijalnom vrednošću, jer sve pesme u poslednje vreme podsećaju jedna na drugu, radi se po šablonu. Publiku ne možeš prevariti, veliki si koliko su ti veliki saradnici, a ja radim sa najboljima.

* Da li će i ostale pesme biti u elektro-pop ruhu?

- Kako se menjam ja, promene doživljava i moja muzika. Sve više učestvujem u njenom stvaranju i to je veoma važno. U poziciji sam da ne vijam trendove, u svom poslu beskrajno uživam i radim po osećaju, a na novom albumu će biti i nekoliko balada koje i jesu moj zaštitni znak.

* Da li je pokazivanje donjeg veša na finalu „Survajvera“ bio marketinški potez?

- Ne razmišljam na taj način i mislim da mi marketinški trikovi apsolutno nisu potrebni posle 12 godina uspešne karijere. Scena trpi sve i smatrala sam da je pristojno da ispod ultra kratke scenske haljine nosim šorts, ukoliko bi kamera „zalutala“, a kadar i dalje bio pristojan.

* Kako se nosite sa osudama?

Na osudu sam navikla, kao i na mržnju bez osnova. Danas je teško biti lepa žena u Srbiji, biti uspešna još je teže, a biti i lepa i uspešna je usud. Ipak, ni sa kim se ne bih menjala.

* Posle svih životnih drama, koju mantru ponavljate kada vam je teško? Kako se branite od ružnih stvari?

- Tek sada, posle svih životnih turbulencija, znam da ništa ne znam. Recepti za sreću ne postoje. Razne ljude, razne stvari čine srećnim. Još znam da se obradujem sitnicama, malim životnim radostima i da uživam u sladoledu od čokolade (smeh). Sklanjam se od osoba koje osmeh poružni. Pozitivna sam.

* Kako je vaše srce ovih dana?

- A kako bi bilo kada se svako jutro probudim pored mojih devojčica, Petre i Hane. Još kad mi dan započne uz njihove šale i igrice na koje grcam od smeha, bilo bi mnogo da od života tražim više. Sreća privlači još više sreće, osmeh još osmeha, a kod nas toga nikad ne manjka.

* Niste demantovali vezu sa Vladimirom Vuksanovićem. Vodite li se principom „dobro je dok me spajaju sa lepim mladićima, zabrinuću se kada prestanu“?

- Nemam principe koji me vode kroz život. Oni bi me vukli unazad. Uživam u svemu što mi život donese. U uspehu se ne ponesi, u porazu se ne obeshrabri. Tračeva će uvek biti, ali na njih sam odavno oguglala.

* Kako vas osvajaju?

- Za mene ljubav je sloboda. U ljubavi nema pravila, a vezivanje, osvajanje, nekako mi stvaraju averziju. Teško mi je da opet zamislim nekoga pored sebe, pogotovo što su moja deca centar mog sveta i moja najveća ljubav. Ne verujem da će neki muškarac biti baš presrećan kraj mene.

* DA li biste se takmičili na „Evrosongu“?

- Svakako da mi je to bio san od detinjstva, ali isto tako sam svesna kolika bi odgovornost bila na meni i koliko bih tome morala da se posvetim. Ako u sebi pronađem tu snagu, volela bih da predstavljam našu zemlju na tom takmičenju.

izvor: novosti


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors