Svi mi koji volimo Novi Pazar

16. 6. 2012.

Nataša Bekvalac se vratila sa Ibice

Estrada/Tracevi

U razgovoru za “Blic” ona otkriva.

- Mediji samo misle da prate moj privatni život jer je dijametralno različit od onog kakvim ga predstavljaju. Ma koliko se trudila da isključivo moj rad govori o meni, oni su od mene napravili veoma intrigantnu ženu. Za svoje skandale često sam saznavala, baš kao i svi ostali, iz novina – navodi pevačica.
Upravo zbog toga što je njen privatan život neretko glavna tema žutih magazina, Nataša ima osećaj kao da živi u “Survivoru”.

- Već godinama živim “Survior” – tvrdi Bekvalčeva.

Ponudu za stvarno učešće u pomenutom rialitiju pevačica bi prihvatila pod jednim uslovom.

- Samo ako bih dobila ponudu koja se ne odbija – kaže Nataša, čija je mlađa sestra Kristina bila jedan od učesnika “Survivora”.

Ona i Kristina često “skoknu” do Ibice, upravo kako bi izbegle to upiranje prstom u njih, ali i da bi uživale na žurkama na kojima nastupaju svetski haus di-džejevi.

- Mnogo toga ne znate o meni. Dok gotovo sve javne ličnosti idu na putovanja da bi slali svoje fotografije medijima i veštački pravili glamur od svog života, mene to zasmejava. Na putovanja odlazim da bih se zabavila i provela vreme sa ljudima koje volim tamo gde me niko ne poznaje.

izvor: blic


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors