Svi mi koji volimo Novi Pazar

21. 6. 2012.

Pazarke


Sastale se tri stare drugarice posle dužeg vremena, da se povere jedna drugoj
i trećoj smesak kakvi su im muževi.

Kaže prva: Ja sam se udala za Nemca. Odmah prvog dana sam mu rekla "dragi, da
znaš da ja ništa po kući neću da radim, moraćeš sam da se snalaziš!". On se
prvog dana mrštio, ništa nije dirao; drugog dana su se nagomilali sudovi, ja
sam sam žmurila, pravila se luda; veš trećeg dana, kad je počela prašina da se
nazire po nameštaju nije više mogao da izdrži i počeo je sve da sređuje. I,
tako je ostalo do danas!"

Druga: Ja sam se udala za Francuza. I ja sam mu rekla da nemam nameru ništa po
kući da radim: ni da kuvam, ni da perem. Par dana smo jeli konzerve, i ja sam
isto žmuriila i pravila se da mi ne smeta, ali kada je nestalo čistog posuđa
uzeo je da opere, i posle toga je ostalo bilo rutinski. Sada sve sam sprema po
kući!
Treća: A ja sam se udala za Pazarca. Čim smo ušli u kuću sam mu rekla "ja
ništa po kući neću da radim - ni da ti kuvam ni da ti perem stvari, a kad dođu
deca ni tu nemam nameru puno da se angažujem."
Ove dve: I, i?
Treća: Pa, žmurila sam dva dana, a trećeg dana sam polako počela da razaznajem
na desno oko. 

smesak smesak smesak


1 коментар:

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors