Svi mi koji volimo Novi Pazar

21. 6. 2012.

Pazarska Tafra

Posle smrti dosli Amerikanac, Francuz i Pazarac kod Boga i on ih pita:


-"Objasnite mi kako ste umrli."


Amerikanac: - "Ja kupio novog Maseratija, krenuo da se provozam, sagnuo glavu da izvucem cigare i sleteo s puta."

Francuz: - "Ja kupio novog Feraija, krenuo da ga probam, bilo klizavo i udario u drvo."

Bog ce Pazarcu: - "A ti, kako si ti poginuo?"

Pazarac: - "Ja kupio novog Golfa cetvorku."

Bog: - "I?"

Pazarac: - "I nista, umro od gladi." 

smesak smesak smesak


2 коментара:

  1. HAHA... I TOGA IMA PO PAZARU, NEKI NEMAJU HLEBA DA JEDU KUCE IM SE RASPADAJU,ILI ZIVE U NEKAKVE SUPE A OVAMO VOZE SKUPA AUTA..

    ОдговориИзбриши
  2. e vala bas pazarska tafra!! al dobar vic :D

    ОдговориИзбриши

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors