Svi mi koji volimo Novi Pazar

29. 6. 2012.

Plavi predstavili triling pojačanja


Superligaš iz Novog Pazara,predstavio je triling pojačanja. Vernost nebesko-plavom dresu ozvaničili su golman Denis Mujkić, vezista Risto Ristović i povratnik u matični klub,štoper Ahmed Mudragić. Dobrodošlicu na Gradski stadion,poželeo im je potpredsednik Pazaraca,Tarik Imamović.

 Denis Mujkić, Risto Ristović i Ahmed Mujdragić
(Foto:A.Nailović)

-Oni su došli u naše redove, uz saglasnost uprave i trenera Bekvalca. Smatramo da smo angažovali fudbalere,koji će predstavljati prava pojačanja. U njihove kvalitete su mogli da se uvere i naši navijači na trening-utakmici, gde su ostavili odličan utisak. Želim im dobrodošlicu i nadam se da je Novi Pazar za njih „odskočna daska“ za još bolje karijere,kazao je Imamović.

Provereni čuvar mreže,Denis Mujkić, donedavno i kapiten Slobode iz Tuzle,nije krio zadovoljstvo prvim utiscima u novoj sredini.

-Drago mi je što sam došao u jednu ovakvu sredinu,pravu fudbalsku.Prezadovoljan sam,grad je prelep, klub je sjajno organizovan, a navijači su i na prvom treningu pokazali da će biti jedan od naših aduta.

Proradile su emocije kod Ahmeda Mujdragića. Stameni štoper se posle četiri godine vratio kraj Jošanice, u njemu,najdraži klub.

-Čast mi je što sam se vratio u Novi Pazar. Ispunio sam želju još kada sam počinjao karijeru,pa u narednih pet godina,koliko sam proveo ovde da konačno sa najdražim klubom dođem do elite. Na moju žalost, nisam bio deo generacije,koja je to uspela da ostvari,ali eto,sada sam tu,posle duže vremena.Prepun sam motiva i ambicija da sa ovom ekipom,ljudima u klubu i predivnim navijačima ostvarimo i najbolji rezultat u Superligi i da ćemo ispuniti zacrtane ciljeve. Fudbalski Novi Pazar zaslužuje mnogo više od proseka. Nadam se da ćemo što pre obezbediti opstanak i ako bude moguće,uključimo se u borbu za mesto koje vodi ka evro-sceni,kaže Mujdragić i otkriva zanimljiv detalj.

-Kada sam krenuo na prvi trening, nakon poziva Brunčevića i Imamovića, imao sam određenu dozu treme. Osećao sam se čudno, bio sam istovremeno i ushićen i radostan zbog povratka u moj nadraži klub. Poseban je bio osećaj kada sam ponovo kročio na stadion. Odužiću se na pravi način.

„Bombarder“ iz Valjeva,Risto Ristović je već prvi prvom susretu „kupio“ navijače. Mnogi su ubeđeni da će doskorašnji fudbaler Banata predstavljati veliko pojačanje za četu Dragoljuba Bekvalca.

-Prezadovoljan sam svime što sam do sada video.Počev od uprave, saigrača,pa do navijača,kakvi se retko sreću na našim prostorima i na utakmicama,a kamo li na treninzima. Doveden sam kao pojačanje, budite uvereni da ću dati svoj maksimum da to i opravdam, kako bi Novi Pazar ostvario što bolji plasman u predstojećem šampionatu, kazao je u svojoj prvoj besedi Ristović, od koga se s pravom mnogo očekuje.

E.Nailović
izvor:rtvnp.rs



0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors