Svi mi koji volimo Novi Pazar

21. 6. 2012.

Pazarac i Sindy Craford


Krene pazarac u Tokio na putu brod se nasuce na neki greben, i jedini on i Sindy Craford doplivaju nekako do pustog ostva.


Spava on s njom prvu noc, sto je normalno jelda... smesak
I sutradan totalno tuzan.
Njoj sad krivo:"Reci mi sta ti je, molim te sto si tuzan, jel bilo lose sinoc?
Pazarac cuti.
Sindy opet: "Samo mi reci sta treba da radim da promenis raspolozenje?"
Na to ce Pazarac: "Obuci ovu trenerku. Stavi ovu kajlu."
Ona obuce trenerku, stavi kajlu, spremi pice i sedne tu pored njega...
Pazarac: "JOJ BRATE S KOJOM SAM P**KOM SPAVO SINOC!!!"

smesak smesak smesak


1 коментар:

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors