Svi mi koji volimo Novi Pazar

2. 6. 2012.

Zukorlićev brat preti Kuriru

Novi Pazar vesti

Nermin Smajlović, muftijin brat od tetke, preti da će tužiti naš list

Žandarmerija
Novi Pazar

BEOGRAD - Nermin Smajlović iz Novog Pazara, brat od tetke muftije Muamera Zukorlića, preti tužbom Kuriru.

Naime, Muftijin brat saslušan je u četvrtak u okviru akcije Sbpok i Tužilaštva za organizovani kriminal na razotkrivanju finansijskog kriminala kojim je budžet Srbije oštećen za oko milijardu dinara. Posle pisanja Kurira o akciji Žandarmerije na našu adresu je stiglo pismo Nermina Smajlovića koje mi u celosti prenosimo.

"U skladu sa Zakonom o javnom informiranju obavezni ste da u cijelosti objavite sljedeći demanti na tekst "Žandarmerija pretresla kuću muftije Zukorlića" objavljen 1. 6. 2012. u štampanom i elektronskom izdanju.
Također zahtijevamo da reagiranje bude objavljen u cjelosti na Bosanskom jeziku kako Vam je i poslan.Ukoliko isto ne učinite bit ćemo prinuđeni da zadovoljenje pravde potražimo kod nadležnih sudskih organa.

DEMANTIJ

Sa ogorčenjem obavještavam javnost da sam jučer u ranim jutarnjim satima u spavaćoj sobi svoje kuće bio žrtva fizičkepsihičke i moralne torture specijalne jedinice žandarmerije koja je nasilno upala u moju kuću odvaljujući ulazna i sobna vrata.

Tom prilikom u kući se nalazila moja supruga i dvoje djece koji su preživjeli teške traume.Prilikom upada u kuću pripadnici žandarmerije bili su nasilni i prema meni nanijevši mi izvjesne fizičke povrede.Ovaj čin smatram najgrubljim oblikom kršenja privatnosti mene i moje porodice i uvredom naših moralnih i vjerskih osjećanja.Moji problemi sa inspekcijom i drugim državnim službama proživljavam nakon što sam istupio iz Sandžacke demokratske partije (SDP) Rasima Ljajića i prestao sa aktivnostima i sponzorisanjem ove partije.

Protiv pripadnika žandarmerije njihovih nalogodavaca i naručioca ove akcije podnijet cu krivične prijave i pokrenuti tužbu za nadoknadu materijalne i nematerijalne štete.Borit ću se za pravedan sudski epilog ovog događaja kako se ovakva tortura i kršenje elementarnog ljudskog prava na dostojanstvo i privatnost ne bi nikome ponovile.Nema sumnje da je ovaj čin inspirisan politički i zbog bliske rodbinske veze sa muftijom Muamer ef. Zukorlićem."

izvor:Kurir


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors