Superbajk iz Akašija još uvek je vruća roba. Motocikl predstavljen 2010. godine vizualno i tehnološki toliko je jak da Japanci nisu morali ništa da menjaju kako bi on i sledeće godine bio atraktivan.
Najsnažniji motocikl u klasi tako je za sledeću godinu dobio samo novu kombinaciju laka i novi elektronski upravljani amortizer volana, dok je ostatak motocikla ostao nepromenjen.
Umesto klasičnog amortizera volana Kawasaki ZX-10R sada je dobio onaj kojim upravlja elektronika skrivena ispod poklopca rezervoara goriva. ECU jedinica tog Ohlinsovog amortizera meri ubrzanje i usporavanje motocikla i kombinuje ih s podacima dobijenim od zadnjeg vešanja kako bi amortizer volana svoj rad prilagodio stilu vožnje i stanju na putu. Na ovaj način novi amortizer volana pospešuje osećaj koji se prenosi vozaču na ruke i poboljšava stabilnost motocikla.
Elektonski upravljani amortizeri volana nisu nikakva novost, jer su se već 2004. godine našli na Hondi CBR1000RR, a tri godine kasnije dobio ih je i Suzuki GSX-R 1000 K7. Za razliku od tih elektronski upravljanih amortizera koji su bili veoma primitivni i merili samo dva parametra, ovaj Kawasakijev (čitaj Ohlinsov) poslednja je reč tehnike.
Uz novi amortizer volana Kawasaki ZX-10R dobio je i nove boje i ponešto drugačije grafike. Za sezonu 2013. Kawasakijev superbajk obukao je kombinaciju zelene i crne boje, te perla bele i crne. Osim nove boje i drugačije oznake modela sve ostalo na motociklu ostalo je isto.
Novi amortizer volana i nove boje podigli su cenu Ninje ZX-10R za oko 240 evra. Kako to obično biva osveženi Kawasaki prvo će se pojaviti na američkom tržištu, a onda kreće dalje put Europe.
Umesto klasičnog amortizera volana Kawasaki ZX-10R sada je dobio onaj kojim upravlja elektronika skrivena ispod poklopca rezervoara goriva. ECU jedinica tog Ohlinsovog amortizera meri ubrzanje i usporavanje motocikla i kombinuje ih s podacima dobijenim od zadnjeg vešanja kako bi amortizer volana svoj rad prilagodio stilu vožnje i stanju na putu. Na ovaj način novi amortizer volana pospešuje osećaj koji se prenosi vozaču na ruke i poboljšava stabilnost motocikla.
Elektonski upravljani amortizeri volana nisu nikakva novost, jer su se već 2004. godine našli na Hondi CBR1000RR, a tri godine kasnije dobio ih je i Suzuki GSX-R 1000 K7. Za razliku od tih elektronski upravljanih amortizera koji su bili veoma primitivni i merili samo dva parametra, ovaj Kawasakijev (čitaj Ohlinsov) poslednja je reč tehnike.
Uz novi amortizer volana Kawasaki ZX-10R dobio je i nove boje i ponešto drugačije grafike. Za sezonu 2013. Kawasakijev superbajk obukao je kombinaciju zelene i crne boje, te perla bele i crne. Osim nove boje i drugačije oznake modela sve ostalo na motociklu ostalo je isto.
Novi amortizer volana i nove boje podigli su cenu Ninje ZX-10R za oko 240 evra. Kako to obično biva osveženi Kawasaki prvo će se pojaviti na američkom tržištu, a onda kreće dalje put Europe.
izvor: moto-berza.com
0 коментара:
Постави коментар