Svi mi koji volimo Novi Pazar

13. 7. 2012.

Audi A6 Allroad Quattro treće generacije


Audi A6 Allroad Quattro

Audi A6 Allroad Quattro nastavlja tradiciju svojih prethodnika, koju su predstavljeni u dve generacije, 1998. i 2006. godine, najpre kao model Allroad Quattro. Ni novi Audi A6 Allroad Quattro nije terenski automobil, već samo karavan Audi A6 na "visokim nogama", sa pogonom na sve točkove. Audi A6 Allroad Quattro u nemačke salone stiže u proleće tekuće godine, a cena verzije 3.0 TDI (150 kW) iznosi 54.600 evra...

Audi A6 Allroad Quattro

Audi A6 Allroad Quattro biće dostupan sa četiri V6 motora. Svi imaju zapreminu od 3.0 litra i sistem direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar. Oni se razlikuju samo po pogonskom gorivu: jedan koristi benzin, a tri dizel gorivo. Potrošnja goriva je smanjena prosečno za 20 procenata, a sve verzije su opremljene Start-Stop sistemom. Benzinski, kompresorom opremljen agregat 3.0 TFSI razvija maksimalnu snagu od 228 kW (310 KS) i maksimalni obrtni moment od 440 Nm.

Tri verzije motora 3.0 TDI dostupni su u verzijama snage 150, 180 i 230 kW (204, 245 i 313 KS), a na obe pogonske osovine se šalje maksimalan obrtni moment of 450, 580 i 650 Nm. Poslednji imanovan agregat, snagu prenosi na sve točkove preko osmostepenog Tiptronic menjača. Ostali agregatu standardno su opremljeni sa S Tronic menjačem sa sedam stepeni prenosa, i modulom za manuelnu promenu stepeni prenosa, preko polugica iza volana.

Audi A6 Allroad Quattro

Stalni pogon na sve točkove quattro, dopunjen je sistemom Torque Vectoring, koji kombinuje rad zadnjeg diferencijala i sistem kočenja točkova u krivinama. Ovaj sistem je sposoban da, kada je to potrebno, koči oba unutrašnja točka u krivini, kako ne bi došlo do proklizavanja. Za samoblokirajući zadnji diferencijal, koji se brine za optimalnu distribuciju obrtnog momenta, potrebno je doplatiti.

Audi A6 Allroad Quattro

Platforma ima međuosovinsko rastojanje od 2.910 mm, što je slično onom koje ima karavan aktuelne generacije A6. Adaptivno oslanjanje je moguće podešavati, i ono spada u standardnu opremu. Pri višim brzinama, pomoću odgovarajućeg dugmeta, može se smanjiti visina automobila od tla za 15 mm, a na terenu je moguće podići automobil za 35 mm, a pri veoma sporoj vožnji, moguće je podići automobil za dodatnih 10 mm. DSS (Drive Select System) omogućava vozaču da konfiguriše sisteme upravljanja, oslanjanja, pedale gasa, menjača, diferencijala, klimatizacije, osvetljenja i tempomata u nekoliko režima rada, prema trenutnim potrebama. Zanimljivo je da Audi A6 Allroad Quattro poseduje i sistem za kontrolu silaženja niz strme nizbrdice (HDC), a kada je ona aktivirana, automobil se može kretati brzinom od 10 do 20 km/h, u zavisnosti od podloge po kojoj se kreće.

Audi A6 Allroad Quattro

Naravno, tu je armada ostalih sistema asistencije u vožnji, kao što je radarski tempomat, koji održava stalnu udaljenost u odnosu na automobil ispred, što je posebno pogodno za koriščenje na autoputu. Pri brzinama do 30 km/h, ovaj sistem je sposoban da potpuno spreči sudar, ili ublaži njegove posledice. Audi A6 Allroad Quattro je opremljen i sistemom protiv nepravilnog napuštanja saobraćajne trake. Sistem za noćno osmatranje služi za detekciju pešaka, što je od velike važnosti u zimskim uslovima vožnje. Automobil se može dobiti i sa nekoliko tipova parking asistenata, sa jednom ili više kamera, koje reflektuju sliku na displej MMI sistema. U standardnu opremu spadaju felne prečnika 18 inča, sa pneumaticima 235/55, a uz doplatu se mogu dobili felne iz divizije Quattro GmbH, čiji prečnik iznosi od 18 do 20 inča.

Audi A6 Allroad Quattro

Audi A6 Allroad Quattro meri dužinu od 4.940 mm, širinu od 1.900 mm i visinu od 1.470 mm, što znači da se od baznog Avanta razlikuje minimalno. Visina automobila je povećana za 6 centimatara. Skoro četvrtina karoserijskih panela je izrađena od aluminijuma, a masa je u odnodu na prethodnu generaciju smanjena za 70 kilograma. Iz mesta do 100 km/h, Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TFSI stiže za samo 5,9 sekundi, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h. Prosečna potrošnja goriva iznosi 8,9 l/100 km. Najslabiji TDI id 150 kW, ima prosečnu potrošnju od 6,1 litar "crnog zlata" na 100 pređenih kilometara, što odgovara emisiji CO2 od 159 g/km. Audi ističe odlične performanse turbodizela snage 230 kW, koji iz mesta do 100 km/h stiže za samo 5,6 sekundi.

Audi A6 Allroad Quattro

Allroad se od klasičnog Avanta razlikuje vizuelno, i to ne samo po plastičnim rubovima na bokovima automobilau kontrast boji, već i po pragovima i prednjoj maski hladnjaka. Maska hladnjaka ima hromirane vertikalne linije, umesto vodoravnih crnih na bazom modelu. U zadnjem braniku, između izduvnih cevi atraktivno dizajniranih, nalazi se difuzor za vazduh, koji ima samo vizuelni efekat. Karoserija može imati i samo jednu boju, sa zanimljivim aluminijumskim detaljima. Enterijer putnicima nudi komfor i lukuz, a multimedijalni sistem MMI je standardan. Instrument tabla je dobila više crne boje, a ostatak je u braon Santos boji, koja se može kombinovati i sa aluminijumom. Zapremina prtljažnika iznosi 565 litara, a kada se sklope sedišta, ona raste na zavidnih 1.680 litara.

Audi A6 Allroad Quattro

Uz doplatu se mogu dobiti i mnogobrojni detalji, koji povećavaju komfor i luksuz automobila, a među njih spadaju Head-up displej, LED lampe za čitanje, veća mogućnost podešavanja sedišta sa funkcijom masaže, 4-zonska klimatizacija, panoramski krov, MMI sistem dijagonale 8 inča, touchpad i glasovne komande. Audio sistem može biti marke Bang & Olufsen sa petnaest(!) zvučnika. Audi A6 Allroad Quattro u Nemačkoj će početi da se prodaje u proleće tekuće godine, a cena verzije 3.0 TDI od 150 kW iznosi 54.600 evra.

Audi A6 Allroad Quattro

Automagazin.rs


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors