Svi mi koji volimo Novi Pazar

7. 8. 2012.

Kolašinac: U himni "Bože pravde" mi smeta stih u kome se pominje "srpski rod"

Sport
Srpski atletičar, sedmi na OI u bacanju kugle, govorio o uvredama na verskoj osnovi, o himni, o tome kako ga potcenjuje Vera Nikolić...

Asmir Kolašinac


Asmir Kolašinac je postao zvezda srpskog sporta. Nedavno je na Evropskom prvenstvu u Helsinskiju osvojio bronzanu medalju, a sada je u Londonu na Olimpijskim igrama zauzeo sedmo mesto.

Bacač kugle ipak nije u potpunosti zadovoljan, ali ne svojim rezultatima već njihovim potcenjivanjem. Takođe, smetaju mu uvrede na verskoj osnovi i jedan stih himne "Bože pravde".

- Smetaju mi komentari ljudi na pojedinim sajtovima i internet portalima. Verovatno su nezadovoljni svojim životom, pa preko mog, ili nekog drugog imena, leče svoje komplekse. Vređaju me i na verskoj osnovi, što posebno smeta mojim roditeljima, koji su informatički pismeni i sve to čitaju. Mislim da je to krajnje nepravedno - izjavio je Kolašinac u intervjuu za "Press".

Kao primer nipodaštavanja naveo je svoj i prelazak Emira Bekrića u Partizan.

- Tada je osvanuo komentar: "Svaka ptica svome jatu". Ne znam šta je autor želeo da kaže, valjda da svi muslimani treba da idu u Partizan. Pritom, moj najbolji prijatelj Emir je pravoslavac - dodao je Asmir.

Ne krije 26-godišnji atletičar da poštuje verske obrede. Na Fejsbuk profilu je posle kvalifikacija na OI napisao: "Hvala velikom Alahu što mi je dao snagu".

- Tačno. Vera mi daje unutrašnji mir i snagu pre velikih takmičenja. Nikad nisam krio da poštujem sve naše muslimanske običaje, osim kada baš nisam u mogućnosti - nastavio je Kolašinac i pojasnio da je prema muslimanskoj veri putnicima dozvoljeno da ne poste što ni on nije činio tokom priprema i Olimpijskih igara.

Osvrnuo se Kolašinac i na "slučaj Ljajić" u srpskoj fudbalskoj reprezentaciji. Selektor Siniša Mihajlović izbacio je mladog fudbalera, jer nije pevao himnu.

- Adema ne poznajem lično, mada sam čuo da nije potpisao sporazum o pevanju himne. A čuješ sa druge strane, na primer, da je Siniša svojoj deci dao italijanska imena i da ona ne znaju srpski - objašnjava Kolašinac.

Nije se Kolašinac izjasnio kada je upitan da li bi pevao "Bože pravde".

- Mene trener ne tera da to radim. Važno je da na borilištu budem pravi. Iskreno, srpska himna mi ne smeta, jedino je sporan jedan stih. Ono gde se pominje srpski rod. Mislim da u Srbiji živi mnogo nacionalnih manjina - kaže Asmir.

On je apostrofirao nekada slavnu atletičarku Veru Nikolić da prednjači u potcenjivanju aktuelnih uspeha. Ona mu, kako tvrdi Asmir, nije ni čestitala uspeh na Evropskom prvenstvu.

- Mene i ostale članove tima su potcenjivale mnoge atletske legende. U tom je prednjačila Vera Nikolić. Govorila je da nemam nikakve šanse i da sam u Helsinkiju osvojio medalju zahvaljujući sreći. Kako je moguće da slučajno uzmem medalju?! Ne znam šta će sada reći kada sam i na OI bio treći računajući evropske takmičare - završio je Asmir Kolašinac.

Autor: Mondo, Foto: Reuters 



0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors