Svi mi koji volimo Novi Pazar

12. 5. 2012.

Bekvalac: Novi Pazar više ne sme da slavi opstanak

FK Novi Pazar


Novi Pazar - Trener Novog Pazara Dragoljub Bekvalac rekao je posle današnje pobede od 2:1 protiv gostujućeg OFK Beograda, u utakmici 29. kola Super lige, da je njegova ekipa zasluženo trijumfovala i da mu je bilo zadovoljstvo da bude jedan od aktera spektakla.

Dragoljub Bekvalac
Dragoljub Bekvalac

“Publika je zaslužila meč sa puno borbe i šansi, a mi pobedu. Bilo je zadovoljstvo biti učesnik spektakla kakav se retko viđa i naši navijači uvek treba da slave. Ipak, ovde više ne sme da se slavi opstanak u Super ligi”, izjavio je Bekvalac novinarima posle utakmice.

Bekvalac je ocenio da je debitant Suad Nokić, koji je još omladinac, pokazao da je budućnost novopazarskog superligaša.

“Nokić je ispunio ono što sam od njega očekivao i potvrdio je da je veliki potencijal. Žao mi je što još nekom od mlađih igrača nisam mogao da ukažem priliku”, kazao je Bekvalac.

Pomoćni trener OFK Beograda Branko Vukašinović ocenio je da je domaći tim osvojio tri boda kvalitetom prikazane igre i srcem.

“Možda je pobeda mogla biti izražena i drugim rezultatom, ali siguran sam da je i ovih 2:1 zadovoljilo domaću publiku. Novi Pazar je posle dolaska Bekvalca zaslužio da ostane u eliti”, rekao je Vukašinović.

izvor: Radio Sto Plus
M. Minić


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors