Tehnologija
Broj korisnika ove društvene mreže sve je bliži milijardi i brojni korisnici trenutno imaju više stotina, a neki i hiljada prijatelja i na ovoj društvenoj mreži prate brojne brendove, tako da su stranice s ‘novostima’ često zatrpane brojnim informacijama, fotografijama i statusima koje je zaista teško pratiti.
Broj korisnika ove društvene mreže sve je bliži milijardi i brojni korisnici trenutno imaju više stotina, a neki i hiljada prijatelja i na ovoj društvenoj mreži prate brojne brendove, tako da su stranice s ‘novostima’ često zatrpane brojnim informacijama, fotografijama i statusima koje je zaista teško pratiti.
Mark Cukerberg
Kako bi ‘rešio’ ovaj problem, vlasnik Fejsbuka Mark Cukerberg setio se zanimljive ideje koja se sigurno neće svima svideti, a to je da korisnicima mogao ponudi opciju da, ako žele da njihov post na Fejsu bude izdvojen i da se prikaže što većem broju njihovih prijatelja, moraće da plate određeni iznos.
Trenutno se testiraju različite cene korišćenja ove opcije – za izdvajanje objave ili fotografije, potrebno je platiti između 0,40 centi i dva dolara.
Problem može nastati ako otvorite Fejsbuk i većina objava koje vidite na stranici bude izdvojena.
Tako bi moglo doći do situacije da celi Fejsbuk postane neka vrsta oglasne ploče za kompanije i druge stranice, kao i za one korisnike koji će platiti kako bi bili popularni na ovoj društvenoj mreži, odnosno kako bi što veći broj ljudi video njihove objave i fotografije, zbog čega bi deo korisnika mogao da ugasi svoje profile.
Ako želite da se vaša objava ili fotografija pojavi što većem broju vaših prijatelja moraćete da platite Fejsbukui do dva dolara!
0 коментара:
Постави коментар