Svi mi koji volimo Novi Pazar

28. 5. 2012.

Bekvalac ostaje u Novom Pazaru

FK NOVI PAZAR

Platili su me onoliko koliko su mogli, nisam ovde došao da zaradim pare, finansije su bile u drugom planu, došao sam da ostavim trag, kaže trener

Dragoljub Bekvalac
Dragoljub Bekvalac



DOŠAO je u Novi Pazar kada je bilo najteže, kada su ovdašnjeg superligaša već videli u nižem rangu takmičenja, rizikovao je i uspeo: Novi Pazar je ostao u eliti, a Dragoljub Bekvalac je produžio ugovor još na godinu dana. Navijači Novog Pazara veruju da će poznati stručnjak u gradu na Raški i Jošanici ostati mnogo duže.

- Kvalitet jednog trenera je i u tome da odabere pravu sredinu u datom trenutku, ja sam rizikovao kada sam došao u Novi Pazar, ali rizik se isplatio, pošto smo opstali u Superligi i produžili saradnju. Sad više nema rizika, još bolje sam upoznao ljude koji vode klub i fudbalski Novi Pazar, ciljevi su nam sada mnogo viši, pojačaćemo tim, sastavićemo dobru ekipu za naredno sezonu. Važno je da napravimo dobar klub i na dobrom smo putu - ističe Bekvalac.

Dogovor je lako postignut.

- Platili su me onoliko koliko su mogli, nisam ovde došao da zaradim pare, finansije su bile u drugom planu, došao sam u Novi Pazar da ostavim trag, on se već vidi, nadam se da će kako vreme prolazi biti sve dublji - uverava iskusni strateg. Nekoliko mladića iz podmlatka, poput Nokića, Mulića i Muratovića već sam priključeno prvom timu. Biće ih još, jer se sa mlađim kategorijama odlično radi. Žao mi je što nisam imao vremena da ih sve propratim, postepeno ćemo podmlađivati tim, bez svoje baze i bez fudbalera iz ovog regiona Novi Pazar nema perspektivu.

Uprava Novog Pazara namerava da sa iskusnim trenerom potpuno stabilizuje klub i da u skorijoj budućnosti pokuša da se bori za Evropu.

izvor:Novosti.rs


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors