Svi mi koji volimo Novi Pazar

1. 5. 2012.

Grand Slam Tennis 2 [PS3, Xbox360] opis


Grand Slam Tennis 2

Grand Slam Tennis 2 Grand Slam Tennis 2

Pored vrhunskih igara kao što su Top Spin 4 i Virtua Tennis 4, zašto bi se neko odlučio da uzme baš Grand Slam Tennis 2? Nakon prvog dela, koji je bio klasična zezancija za Wii - EA Games sa velikim samopouzdanjem izbacuje igru sa brilijantnom grafikom i mnogo prefinjenijim interfejsom, kako bi se, preko ove dve, probio do srca ljubitelja tenisa.

Vole ga svi

Ako pričamo o načinu igranja GST2, ne možemo da se žalimo – programiran je savršeno. U svakom aspektu igranja, do poslednjeg detalja i mikropokreta, EA Sports je postavio ovu igru u svoj profesionalni vrh, odma pored Madden-a i FIFA-e. Bili vi novajlija ili pro, igrali na džojstiku, PS Move ili Kinect-u, volećete igru i uživaćete u svakom trenutku igranja. Svaki vaš pokret ili klik na dugme imaće uticaj na vaš udarac!

Lično sam testirao na PS3 džojstiku i Move, ali od džojstika nema vajde, Move i Kinect su za ovakve igre bogovi. Ovako tečan i napredan način igre nisam iskusio igrajući Top Spin 4 ili Virtua Tennis 4. Ove igre su prosto previše ’’grube’’. GST2 pobeđuje, baš zbog svog inovativnog načina igre. Ako ne volite da igrate tako komplikovano, pojednostavite komande u ’’Settings’’ meniju i nastavite da uživate u svom omiljenom sportu na svoj način! Čestitke EA Sports-u na jednoj od retkih sportskih igara (pa i igara uopšteno), koja je napravljena da se prilagodi nama, a ne mi njoj.

Lista igrača nema kraja, a na njoj su i naši

Prosto rečeno, mnogo ih je! Svaki baja koji je uhvatio reket u poslednjih 5000 godina, izašao na teren i sutradan se našao na ATP listi, može se naći u Grand Slam Tennis 2. Tu je i naš Novak Đoković, Nadal, Federer, Murray, John McEnroe (koji je sa Novakom na omotu igre), sestre Williams, Ana Ivanović i Jelena Janković... zajedno sa svim klasičnim herojima od 1981 do danas, napravljeni do poslednje dlake, animacije i generalnog realizma i pokreta koji su pravili na terenu, ponovo na našim malim 1080p HD ekranima.

Grand Slam Tennis 2 Grand Slam Tennis 2 Grand Slam Tennis 2
Tata, pa ja sam Novak Đoković

Fini detalji, tečnost igre i savršena grafika privućiće vas momentalno. Teško je odvojiti se od ovakve igre. Ceo doživljaj tenisa u GST2 vam je kao da gledate meč na TV-u, sa realističnim komentatorima i oznakama ESPN.

Jednom se desilo da sam napravio duplu servis grešku, a ćale koji je u tom trenutku prolazio kroz sobu se izdrao: ’’Ajde, bre Novače, kakav si mamlaz! Nisi napravio duplu servis grešku hiljadu godina, a sad si naš’o protiv Federera!’’, tek onda je skapirao da nisam gledao prenos meča, već sam ga igrao na Playstation-u. Onda je bilo: ’’Čekaj malo ćale...Pa, ja sam taj Novak Đoković!’’

Svako zadovoljstvo kratko traje

Veliki problem kod GST2 je to što vam karijera kratko traje. Sa druge strane, to je jedina igra u kojoj možete pronaći sva 4 Grand Slam turnira, ali to je sve što ima.

Kroz karijeru od 10 godina, svaka godina vam je podeljena u 4 dela (dakle, za svaki Grand Slam turnir) i imate izbor da učestvujete u 2 manja turnira pre svakog Grand Slam-a. Ne postoji opcija da izaberete težinu, već igra sama postepeno podešava igrače tako da budu sve teži i teži, umesto da vaša igra zavisi od sposobnosti vašeg igrača. Glupost! U prvoj godini, uzeo sam titulu na sva 4 Grand Slam-a i došao sam na prvo mesto na ATP listi. Posle toga, smorio sam se, otišao sam do drugara i pozajmio Top Spin 4, koji ima izuzetno produbljen, širok i detaljan mod karijere i pregršt manjih turnira u kojima mogu da učestvujem i da vodim karijeru kao da sam pravi teniser.

Grand Slam Tennis 2 Grand Slam Tennis 2 Grand Slam Tennis 2

Utisak
Grand Slam Tennis 2 je, sve u svemu, super igra. Najbolja igra za tenis koja postoji. Ako želite najbolji mogući doživljaj virtuelnog tenisa kod kuće, iskreno i stvarno - nema bolje. Međutim, ako ste opasan lik kao ja i želite da sedite pred TV-om 5 dana zaredom, dok vam se oči ne pretvore u žute teniske loptice, onda pazarite nešto drugo. Žao mi je što je EA zeznuo mod karijere, sada se jedino možemo nadati nekoj expanziji na PSN ili Xbox Live, pa ako ne tome onda čekamo trojku.

Info box

Naziv igre: EA Sports Grand Slam Tennis 2Ocena: 87/100

Platforme: PS3, Xbox 360

Žanr: Sport, simulacija tenisa

Razvojni tim: EA Sports

Izdavač: EA

Datum izlaska: 14.2.2012.

Screenshotovi: Grand Slam Tennis 2 screenshots


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors