Svi mi koji volimo Novi Pazar

16. 6. 2012.

Grand festival 2012 – finale: Pobednik je Adil Maksutović

Estrada/Tracevi

Pred sam početak neki od izvođača sa puno samopouzdanja očekuju prvo mesto. Mirjana Aleksić koja nastupa sa Dejanom Petrovićem i Aleksandrom Sofronijevićem u “opuštenom” ćaskanju sa obezbeđenjem rekla je da je sasvim normalno da očekuje prvo mesto.

Dejan Petrović nije spavao još od prve kvalifikacione večeri jer je svako veče imao svirke i pomalo zabrinjava svojim izgledom.

Cakana nastupa u zanimljivoj “metalnoj” haljini, ali dok ne izađe na scenu Cakana se, izgleda neće odvojiti od bifea.

Aleksandra Bursać je za razliku od Dejana Petrovića spavala, ali od ponedeljka izgleda nije promenila nadogradnju lokni koje su kritikovali mnogi po internet portalima.

Svi u bekstejdžu su se šokirali videvši i Milana Stankovića koji je inače raskinuo ugovor sa Grand produkcijom, ali taman kada su fotoreporteri počeli da slikaju, otkriveno je da je to samo njegov dvojnik,tačnije stilista jedne od učesnica.

Mira Škorić koja je za razliku od prvog nastupa kada je poletela sa bine i u vazduhu ostala nekoliko minuta, ovoga puta sletela na binu kaže da u životu ništa veliko ne očekuje:

- Prezadovoljna sam što smo kao grupa stigli dovde. Ne očekujem ništa veliko u životu, a pesma je jedna od najlepših u mojoj karijeri.

Radiša Uroševič kao i uvek nasmejan i zadovoljan što je nastupio prvi:

- Mnogo je lakše otvoriti festival. U kvalifikacijama sam nastupao poslednji i malo sam se opustio, a sada kao prvi sam stisnuo zube i otpevao najbolje što mogu – rekao je Radiša koji se nakon nastupa uputio prema šanku . S obzirom da je nastupao prvi mogao je da se opusti uz alkohol i da čeka rezultate glasanja. Valjda će dočekati na nogama.

Aleksandra Bursać je srećna, a naročito frizurom:

- Biće šta Bog da, ja sam prezadovoljna nastupom i frizirom – rekla je iako je niko nije pitao za frizuru.

Mina Kostić svoje nade takođe polaže u Boga:

- Smatram da je sve u Božjim rukama.Ovde ima jako puno dobrih pesama, videćemo.

Naime Darko Filipović nam je rekao da je 100% siguran u pobedu i pokazao nam medalju koju nosi oko vrata:

- Evo, vidite, žiri mi je već to dao, da ubrzamo proces – našalio se Darko i pokazao nam da kod njega nema treme.

Šuška se da će najverniji Grandu, odneti nagradu, a po toj teoriji poslednji duet bi bio pobednički.

Radiša nije jedini koji je popio par čašica više, u jednom trenutku smo zapazili kompozitora Mareta koji je vodio Cakanu pod dejstvom alkohola na sporedni izlaz i komentarisao:

- Dobro je, ima ovde još jedan izlaz.

Maja Nikolić u gužvi bekstejdža uspavljuje sina Lazu:

- Neće kući dok se ne završi pa pokušavam da ga uspavam i pošaljem sa bebisiterkom kući – rekla je Maja i dodala da je mnogo bolje pevala nego prve večeri:

- Bolje sam pevala i baš sam zadovoljna, osetila sam emociju kod publike i to je bilo to. Morala sam da sednem pored Novaka jer je on imao veću tremu od mene, kao da je on pevao – objasnila je Maja zašto je sela pored sina Novaka dok je svirao na klaviru.

Slavica Ćukteraš i Aldino se kako kažu bore za poslednje mesto:

- Mi smo skromni, borimo se za poslednje mesto, a sve preko toga biće super – rekao je Aldino.

Goca Tržan koja se pojavila na sceni sa čudnom punđom na glavi nije štedela emocije pa je bila prilično slobodna na sceni i mlađanog Stefana Petrušića sa kojim je pevala u duetu strastveno je mazila po licu.

Aca Ilić sa svojom suprugom Biljanom, ali izgleda kao da ona njega smiruje, umesto da bude upravo drugačiije.

Prvih nekoliko mesta se stalno menjaju, žiri drugačije dodeljuje maksimalan broj poena, u bekstejdžu mnogi se raduju, pa tako i Goca i Slavica jedna drugu grle kao da su zajedno nastupale u duetu.

Saša Dragić je u uključenju reagovao vrlo ljutito i pozdravio jednog od članova žirija:

- Hvala ti Vito za 0 poena, 30 godina si u poslu, a ništa ne znaš o muzici – rekao je Saša i hteo da nastavi ali su prekinuli ukjlučenje i vratili se u studio.Nakon nekoliko minuta kada se smirio rekao je:

- Izvinjavam se ali ja reagujem iskreno i zaista mislim da je nemoguće ovakvoj pesmi dati 0 poena.

Izgleda da se zaista zaoštrava atmosfera u bekstejdžu. Maja Nikolić svaki put kada je dobila od žirija poene, mahala je monitoru i vikala:

- Hvala onima koji nisu gluvi.

Mina Kostić se zato raduje svemu i svakom poenu, jednom ali vrednom, dok su Darka Lazića mučile druge muke – cipele koje su ga toliko žuljale da se nije ni obazirao na glasanje, jaukao je i dizao noge.


U velikom finalu četvrtog “Dijet Plus Grand festivala”, nagradu apsolutnog pobednika u iznosu od 25. 000 evra osvojio je mladi pevač Adil Maksutović sa pesmom „Laku noć“.

Budući zet Džeja Ramadanovskog ovu nagradu dobio je tako što je po glasanju gledalaca, ali i žirija, osvojio najviše poena.

Drugo mesto i nagrada od 10. 000 evra pripala je Dejanu Matiću, dok su “bronzanu titulu”, nagradu od 5. 000 evra osvojili Goca Tržan i Stefan Petrušić. Tržanova je po proglašenju pobednika iznenadila sve izjaviši da svoj deo nagrade ustupa svom mladom kolegi.

izvor: pulsonline/alo


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors