Svi mi koji volimo Novi Pazar

16. 6. 2012.

Rat Karleuše i Cece na tviteru

Estrada/Tracevi

Do nove „svađe“ između Jelene Karleuše i Svetlane Ražnatović došlo je kada je folkerka, pre dve večeri, na tek otvorenom profilu na društvenoj mreži Tviter (besplatna društvena mreža i mikro-blog alat koji omogućava svojim korisnicima da čitaju tuđe i šalju svoje mikro-tekstualne unose, takozvane tvitove) napravila grešku pri kucanju.

Posle jedne od poruka dobrodošlice (Nema me jedan dan na Tviteru i evo šta se desi. Dobro došla, draga), Ceca je napisala: Ništa što se ne može nadohnaditi.

Ona je, čim je uvidela grešku, brže-bolje obrisala svoj komentar, ali Jeleninom oku to nije promaklo.

- U Žitorađi se sve piše sa H – prozvala ju je Karleuša na Tviteru.

Nakon toga su Ražnatovićkini fanovi počeli da je vređaju.

Cecin fan: Kako je živeti s tim da te niko ne podnosi? Ispušiš mi k…., znam da si za to lepo plaćena u belom svetu. Cecin profil se puni kao Marakana, a Karleušin zjapi kao Arena onomad.

Karleuša: Hahahah! Ja radim to isključivo iz ljubavi, iz ljubavi, iz ljubavi. I ja volim da preteram – ne zameri! Srce za sve srpske hejtere!

izvor: kurir


0 коментара:

Постави коментар

Preporuceni clanci

 
Svi mi koji volimo Novi PazarPovratak na vrh Strane Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors